frisör

I två veckors tid har jag praoat på tre olika salonger som heter Elite by sauvko, Ure & company och sauvko salong. Salongerna ligger i stinsen och det är tre jätte fina salonger med väldigt trevlig personal. Personalen är också väldigt duktiga på det dom gör. En vanlig herrklippning kostar runt 220-320 kr ungefär och en damklippning 280-380 kr ungefär. Under tiden jag har varit där har jag fått tvätta kundernas hår, sopat golvet, svarat i telefonen och suttit i kassan óch tagit betalt. Det har varit mycket lärarikt dom här två veckorna som slutar imorgon. Imorgon är det sista dagen, det kommer bli jätte tråkigt att lämna salongerna.
Salongerna har en hemsida där du kan titta runt lite www.sauvko.se

Jag rekomenderar deras salonger, dom gör ett bra jobb. Det är värt pengarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0