söndag

Min dag har sätt ut såhär.
Jag vaknade hemma hos Malin klockan 08.00, då var jag så sjukt fräsch.. INTE! Jessica kom och mötte mig hos Malin och då gick vi ner till stationen för att ta tåget till Rosersberg. Efter det så hämtade pappa oss vid station i Rosersberg och då åkte vi till Länsö där morfar bor. Det ligger typ i Östhammar. Där var hela min släkt och skulle fira min morfar som fyllde 85 år. Vi åt super god mat och umgicks med alla tusen kusiner och kusinbarn. 

Sen vid klockan ett åkte vi hem för att mamma och pappa skulle ta hand om kafeterian till våran fotbollsmatch, som jag inte var med på. Utan jag kollade bara. Det var division 3 match, vi mötte Fanna och det blev 1-1. Jag tycker att vi skulle vunnit, vi va klart bättre. Men vi kommer vinna nästa match emot dom.

Efter matchen åkte jag hem och lite mat. Sedan gick jag ut och sprang ungefär 6 km och efter det så åkte jag och sola på solexpress och nu ska jag snart sova. 

PUSS OCH GOD NATT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0