st martin MD1A !

nu saknar jag alla brudar i klassen. vickans garv, linneas snack om arton, lisens snack om kevin, ribbing och max söta pussar, malins söta skratt, jennifers och mina härliga kaninmatsstunder, lillan och jag på tåget varje morgon, amanda och elise sköna stunder vid symaskinen, nillies självförtroende och ärlighet, borggårds gosiga kramar, carolinas stora tuttar, maribelles sköna kamera, malin-erikas söta leende.
JAG ÄLSKAR ER ALLA FÖR DOM NI ÄR, alla är helt olika och unika !
fan vad jag saknar er alla nu , :'(

Kommentarer
Postat av: Josephine

Hahaha du är bara för söt gumman! Saknar dig med skruttan!!!!!!!!!!! pussssaaaaaar

2010-01-09 @ 17:45:55
URL: http://jribbing.blogg.se/
Postat av: Malin

saknar dig med, sweetie....

2010-01-11 @ 23:16:29
Postat av: caroline

jag saknar er så jävla mycket ! <3

2010-01-11 @ 23:17:21
URL: http://chorndahl.blogg.se/
Postat av: vickan

sötis jag älskar dig saknar dig me men vi ses på måndag. :D

2010-01-17 @ 01:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0