sömnbrist

jag har inte sovit många timmar i natt, jag somnade klockan halv ett och vaknade vid fyra och halv sov till klockan fem. sen pallade jag inte ligga i sängen och försöka somna om , de var ju helt omöjligt verkligen.
då gick jag upp och åt tortilini och drack oboy. sen så kollade jag på beck - öga för öga som gick på tvn. efter de har jag tittat på 4 avsnitt av paradise hotel, jag låg lite efter. men nu har jag kommit i kapp igen :)
fan, va trött jag kommer vara hela dagen idag..
snart så kommer C och myser med mig, men jag kommer säkert vara så osocial att jag somnar. jag ska försöka hålla mig vaken..
jag ska också till um halv fyra idag sen har jag också fotbollsträning ikväll klockan sju, utomhus på konstgräs .. burrrrr va kallt +o(
pusshej ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0