JESSICA NORDSTRÖM

Syster jag är så sjuk ledsen att jag inte visat vad du betyder för mig. Även fast att jag har varit besviken på dig så är du fortfarande min bara min jessica och du betyder hur mycket som helst för mig. Jag saknar verkligen dig nu när du är miljoner mil ifrån mig. Kom hem till mig nu, så kommer allt bara vara bra igen. Jag har verkligen trott fel om dig. Jag visste inte att du ville mitt bästa hela tiden, men nu vet jag de. Förlåt att jag tagit ALLT på fel sätt. Jag är så ledsen att jag har har varit så kall mot dig den sista tiden, men det kommer bli ändring på det lovar jag dig syster :) Tack att du finns, jag hade faktiskt inte klarat mig igenom alla jävla killproblem om du inte fanns. Jag vill också att du ska veta att du hur är fin, söt och vacker som helst. Ta åt dig av vad alla killar säger till dig. Du har det som inte jag har gumman, och det är jag bara lycklig över för din skull. Du är unik!
JAG ÄLSKAR DIG MIN SYSTER MER ÄN NÅGOT ANNAT JUST NU, MASSA KÄRLEK OCH PUSSAR TILL DIG !
kom hem nu 

jag älskar att se dig glad ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0