varför nu ?

älskling varför måste du åka nu? jävla skit, va jag kommer sakna dig :/
älskling de kommer bli förjävligt tomt utan dig, skit tomt verkligen..
du betyder så mycket för mig älskling, jag märker varje sekund när du inte är med mig.
varje dag så hör jag alltid samma låt, den låten får mig att tänka på dig.
älskling utan dig vorre jag ingenting.
jag vill att du ska veta hur mycket du betyder för mig.
ingen skulle kunna ersätta din plats i mitt hjärta.
thomas du kommer alltid att vara min söta lilla korean.
saknaden kommer vara stor, för när du kommer hem så åker jag jag till tallin med fotbollslaget.
jag kommer ligga och tänka på dig varje jävla kväll, hjärtat du är mitt allt.
jag älskar dig nu, och alltid älskling ! <3

den här låten får mig att tänka på dig :)

Kommentarer
Postat av: Ville

Hehe, samma intro-låt som till en anime serie jag kollar på :P

2009-09-23 @ 19:58:51
Postat av: caroline

hahha, va skojsigt ! :)

2009-09-24 @ 15:50:23
URL: http://chorndahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0