slingat håret

idag gick jag upp väldigt tidigt för att åka hem ifrån sala, klockan 09.00 gick jag upp. från att jag kom jag hem så har jag varit barnvakt åt en tjej och en kille som är tvillingar och är 9 år. erik och lisa hette dom, lisa följde med mig när jag åkte hem till malin för att färga håret. jag gjorde ljusa slingor, eftersom att jag vill ha ljusare hår så att jag kan ha min hårförläggning igen.
här är lite bilder från idag när malin färgade mitt hår :)
kommentera gärna om vad du tycker är snyggast !


INNAN

UNDER FÄRGNINGEN

EFTER

MIN HÅRFÖRLÄGGNING OCH SILVERSCHAMPOO,
mitt hår bild snart så blont om jag använder silverschampoo
och färgar håret några gånger till XD


Kommentarer
Postat av: Malin

Gumman det blev as bra ju! bara säga till nästa gång du beövr hjälp :) puss

2009-09-08 @ 01:42:14
URL: http://mhasselhuhn.blogg.se/
Postat av: caroline horndahl

hehe, ja de var ju du som gjorde de :)

jadå, jag ska säga till men nästa gång kanske jag vill slinga brunt .. :P

2009-09-08 @ 22:33:47
URL: http://chorndahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0