slapp fredag

idag har jag inte varit i skolan, jag känner mig svag i hela kroppen och jag har så himla ont i huvudet.. min pojkvän har också varit sjuk ända sen i lördags, han har ont i halsen, feber, hostig, yr i huvudet och känner sig svag i kroppen. jag börjar tro att han har svininfluensan.. :/ men idag blir de bara hemma dag och mysa framför tv, orkar inte andstränga sig alls. idag ska jag i alla fall åka och lämna in min moped som ska lagas och bli jätte fin igen. jag har ramlat med de så den blev alldeles repig och trasig. så idag ska den bli fin och fräsh igen.


snart blir moppen som ny igen, lika fin som den va för ett år sen.


min fina hjälm gick också sönder när jag ramlade med mopeden, så en ny hjälm blir de också.. de är väl skojigt men ändå inte för min hjälm va fan de finaste man någonsin kunde ha.

här är den fina hjälmen som jag inte får använda längre,
men jag har i alla fall den kvar i mitt rum hängades på väggen.

den här hjälmen vill jag ha nu istället,
eftersom att den andra hjälmen inte finns kvar på lager så blir den här hjälmen mer än bra.
hoppas bara att mamma går med på de,
min syrra har ju en hjälm av samma märke så jag borde få en likadan som henne,
den här har bara ett annat motiv.

VAD TYCKER NI, ÄR HJÄLMEN FIN ?
kommentera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0