skissa av 20 olika kjolar ? :O

idag har jag varit i skolan, jag hade engelska på morgonen och då hade vi ett glos förhör på en massa ord. hahaha, jag kunde inte alls många, jag tror att de var 5/18 eller nått. "fy på mig" sen fick vi en läxa till nästa torsdag, då vi ska välja ut ett favorit klädesplagg och beskriva hur de ser ut och varför just de är mitt favorit plagg. usch, va svårt att beskriva något på engelska.. :O sen hade vi fackteckning och design, det är de tråkigaste ämnet av alla. vi ska sitta och skissa av en kjol och göra en massa olika konstiga saker. vi fick också en läxa på att vi skulle skissa av 20 olika kjolar. alltså att vi ska gå runt i butiker och kolla på kjolar och typ skissa av dom? nej, vi ska kolla på en massa kjolar, sen sätta sig ner och få en bild upp i huvudet hur kjolen ser ut och alla var alla sömmar på kjoler sitter och en massa detaljer. hur ska jag lyckas. hoppas de jag klarar de, de är f*n skit svårt verkligen! jag önskar mig själv lycka till faktiskt.
DET BÖRJAR BLI MYCKET I SKOLAN NU, USCH & BLÄ !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0