lördag kväll

nu har jag suttit vid dator hela kvällen och fixat med min blogg. det har tagit ungefär 3 timmar att bara göra en egen header på paint, jag har bara gjort en enkel som jag ska ha nu till början, jag kanske byter sen. sen har jag bytit text färg till lila som ni ser här på sidan och överskriften.

snart ska jag, min pojkvän thomas och hans brorsa martin kolla på män som hatar kvinnor. jag har sätt den en gång förut, men jag kan se den tusen gånger till för den är så jä*la bra. den 18 september kommer flickan som lekte med elden ut på bio, det är ju en fortsättning av män som hatar kvinnor. den måste jag bara se på prämiären. :)
jag skriver imorgon efter att jag kommer hem från sala ,

GOD NATT & SOV GOTT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0