idag flyttade min syster till lidingö

jag kan inte förstå än att min syster har flyttat på riktigt, jag kommer snart att förstå de för att de kommer bli så himla tomt utan henne. :/ varför ska just du flytta och varför just nu ? jag kan inte tänka mig att de inte finns någon madelaine i rummet bredvid mig varje morgon när jag vaknar.. jag är så van med att gå in och väcka henne varje morgon (hon är jätte morgon trött). jag kommer gå in i maddes rum och säga vakna, nu ett tag tills jag har vant mig med att hon inte är här.. det kommer ta en jävla lång tid, för att jag har levt hela mitt liv med henne i rummet bredvid mig, förutom ett tag när hon bodde hos sin pojkvän för ungefär ett-två år sen. jag vet hur tomt och tråkigt de va utan henne då, så de kommer bli ännu tråkigare nu utan henne. jag hoppas att hon flyttar hem igen snart. :'(
när madde sa till mamma att hon skulle flytta till lidingö så blev mamma jätte ledsen, hon tog de jätte hårt. min syster är ju faktiskt bara 18 år. nu åkte madde för en timme sen hemifrån och nu kommer hon inte bo här på år och dar, de är fan för jävligt. men jag har lovat henne och mig själv att jag ska hälsa på henne så mycket jag bara kan. XD madde berättade nyss för mig på msn att mamma började gråta jätte mycket när hon skulle lämna madde och pappas ögon blev också fyllda av tårar.. de är fan jobbigare än vad jag trodde, när jag var yngre trodde jag att de inte var någon fara alls den dagen madde skulle flytta. jag kan inte förstå att de är sanrt. mina ögon är fyllda av tårar, och snart rinner en tår ner ögen kinden och ner i tangentbordet *skit jobbigt ju*. jag kommer sakna dig sjukt mycket. du är bara min store-syster madelaine charnette horndahl :'(
JAG HOPPAS ATT DU KOMMER HEM SNART IGEN <3



Kommentarer
Postat av: Madelaine Horndahl

Du får mig ju att gråta floder :'( Jag kommer aldrig någonsin att lämna dig. Du kommer också flytta en dag men vi kan hälsa på varandra och prata med varandra. Kommer finnas där för dig i vått och torrt. Älskar dig lille-syster <3

2009-09-06 @ 21:07:26
URL: http://www.metrobloggen.se/madelaiine
Postat av: CAROLINE HORNDAHL

naaw, gumman :( <3 jag kommer aldrig lämna dig heller. den dagen jag flyttar så kommer jag flytta till samma område som dig :)

JAG ÄLSKAR DIG STORE-SYSTER ! :)

2009-09-06 @ 22:15:15
URL: http://chorndahl.blogg.se/
Postat av: Madelaine Horndahl

Ja, du får göra det :-) så lovar jag att ta väl hand om dig och dina barn. Så kan kusinerna leka med varandra också och bara springa över till varandra :-D TOPPEN!

Älskar dig lille-syster <3

2009-09-11 @ 15:28:53
URL: http://www.metrobloggen.se/madelaiine

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0