mode & design

jag går i ettan på gymnasiet och går linjen mode & design på en skolan som heter st martin och ligger i sundbyberg/solna. det är jätte kul, för att vi designar egna kläder och syr ihop de själva. jag gör en jätte söt rosa kjol just nu, som kommer bli klar i nästa vecka .. :) jag ska ta kort på den när den är klar så att ni får se. jag tycker att de är skit kul att gå i skolan nu när jag inte bara har svenska, engelska och matte utan någonting som är kul också :) imorgon ska jag sy på min kjol igen, den är nästan klar faktiskt. efter att vi har sytt kjolar så ska vi sy en blus eller skjorta :) det blir nog lite svårare..
nu ska jag plugga, men nu vet ni lite om vad jag gör i skolan :)
PUSSHEJ   ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0