Lisen här!

Hej alla carros söta läsare!
Carro ligger i sängen så jag tänkte bara skriva ett litet kort inlägg innan vi somnar.
Idag efter skolan, drog jag, carro och malin hem till carro och käkade tacos och snackade massa onödigt skitsnack!
Imorgon är det öppet hus som gäller från 17.00-20.00. Ah känns lite trist att behöva vara i skolan hela dagen, men men. Får ju en riktig lång helg istället, eftersom att vi är lediga på fredag då det blir "fest" hos några sköna killar! så det blir nog kul. Jag har alltid sjukt roligt med carro, hon är verkligen den finaste.
hur länge har vi känt varandra egentligen? sedan vi började skolan antar jag. Hon är en äkta bra kompis som finns där när och var som helst. Har henne alltid vid min sida, underbara vän.
Nu börjar det bli sent! tänkte lägga in en favorit låt som vi sitter och lyssnar på just nu.
hoppas ni sover gott ikväll! Carro hälsar så gott, haha, så söt hon är nyduschad :D
GODNATT! kram Lisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0