från mitt hjärta

Varför, varför detta svek

Min kärlek var ju så stor

Räckte den inte för dig

Nu är allt ett svart hål utan botten

Jag önskar jag kunde hata dig

Jag kan bara hata vad du gjort

Ett glömt sms förändrade hela mitt liv

Sen svartnade allt

Du tog mitt hjärta och stampade på det

Du dödade alla våra minnen

Varför kunde du inte döda mig istället

Känner mig så värdelös

Mina tårar håller på att ta slut

Jag orkar inte gråta mer

Ändå vet jag att det bara är början

Min kärlek finns i tårarna

Jag sträcker mig efter dig i sängen

Men du finns inte där

Där finns bara alla minnen kvar

Jag luktar på din kudde för att minnas

Vad finns kvar av oss

Ett tomt skal som ekar tomt

Varför blev vi ett tomrum

Som främlingar har vi blivit

Finns det någon kärlek kvar för oss

Varför älskar jag dig fortfarande

Har du någon kärlek kvar

Varför säger du att du älskar mig

Dina lögner bränner i min själ

Dina bortförklaringar ekar i mitt huvud

Varför slutar de aldrig

De jagar mig om natten

Var ska vi ta vägen nu

Kan inte leva utan dig

Kan inte leva med dig

Kan inte leva alls


Kommentarer
Postat av: romEh

ta bara bort skiten

2009-11-09 @ 22:27:42
Postat av: Anonym

fint skrivet.

du förtjänar någon riktigt bra. glöm thomas, han verkar bara vara en idiot ..

2009-11-09 @ 23:58:04
Postat av: caroline

aaadå , jag går vidare !

2009-11-10 @ 09:34:59
URL: http://chorndahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0