allt har förändrats

jag är inte den människan som jag var när jag hade mitt dystra tråkiga förhållande. Utan jag har också förändrats.. jag accepterar människor som dom är och jag vill bara att alla ska glömma bort allt skit som jag gått igenom när jag var tillsammans med thomas .. för att jag är inte tillsammans med han längre och jag behöver inte höra från alla vad han gör nu och vad han gör i nästa månad, för de är något jag skiter i nu! vi har ingenting med varandra att göra , vi kan ju inte ens vara vänner .. :O
mitt liv har förändrats och jag har förändrats och de är jag glad för !
ta mig inte efter de jag gjort, utan ta mig efter de jag gör nu, för jag är caroline horndahl nu och inte någon annan!
:D <3

Kommentarer
Postat av: Josephine

bra sagt gumman! glad för din skull :') puss på dig!!!!

2009-11-29 @ 17:52:01
URL: http://jribbing.blogg.se/
Postat av: sofie

bra! du är stark gumman <3

2009-11-30 @ 15:11:01
Postat av: Anonym

(y)

2009-11-30 @ 19:06:27
Postat av: Ronja

SÅ jävla rätt :D <3

2009-12-03 @ 21:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0